Saturday, 26 December 2009

The Comedian

I introduce you, the melancholy vigilante, Edward Morgan "The Comedian" Blake. My favourite character from the movie of the year (for me), Watchmen. Jeffrey Dean Morgan did a very good job on the screen. He's the real Comedian. And as a bonus, i give the steps behind this picture, below. Good day, lads :)

6 comments:

  1. nice... tapi kenapa yah, loe obsessed banget sama dia... gua masi gak ngerti...

    ReplyDelete
  2. I think that you are comedian too, if you drawing this so awesome picture! I don't know this film, but in the nearest time I am going to wach it!!!! :)

    ReplyDelete
  3. keren gilaaa....., broo sedikit masukan aja ni dari gw, kok warna di dagu agak ijo ya sedikit ga enak sii, tp iru menurut gw loh, sisanya udah maknyoss

    ReplyDelete
  4. Garth > ga obsessed sama dianya sih gue. gue suka Watchmen secara keseluruhan dan kebetulan gue merasa The Comedian adalah visualisasi ekstrim tapi realistis dari manusia. sangat humble dan jujur.

    Jenea > Thanks :) you should see this movie. a very contemplative story

    Benny > makasih bang... dagunya agak ijo karena itu area cukuran bang. memang biasa terlihat seperti itu :)

    ReplyDelete
  5. tambah bagus aja nih Bang.. Kebalikan ma Benny, Gw rasa dagu ijo malah salah satu detil kecil yg jadi perhatian lo Met :)

    ReplyDelete